دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنجان

به گزارش رکنا از اصفهان،مدیرعامل ذوب آهن  در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن روز قوه قضاییه و قدردانی از مسئولین و کارکنان پرتلاش این قوه در شهرستان لنجان گفت : این مجتمع عظیم صنعتی ، حفظ و افزایش تولید را به عنوان هدف اصلی خود به همت تلاشگران این شرکت دنبال می کند تا بتواند در جبهه اقتصاد ، سهم خود را در افزایش قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایفا نموده و امید به پیشرفت را در جامعه افزایش دهد .

 

وی افزود : بهبود معیشت و رفاه کارکنان ذوب آهن و همچنین انجام مسئولیت های اجتماعی از دیگر اولویت های اصلی این شرکت است که با جدیت دنبال می شود .

سید داود خوش نویس رئیس دادگستری شهرستان لنجان نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم ذوب آهن اصفهان در صنعت و اقتصاد کشور گفت : عملکرد مناسب در بخش صنعت و اقتصاد نه تنها بهبود معیشت مردم بلکه امید بخشی در جامعه را نیز به دنبال دارد و این امر باعث کاهش مراجعه مردم به مراجع قضایی می شود .

داود میر شفیعی دادستان شهرستان لنجان نیز ضمن قدردانی از مدیرعامل ذوب آهن که به مناسبت روز قوه قضاییه در این دیدار حاضر شد ، گفت : تمام بخش های جمهوری اسلامی ایران یک سنگر خدمت هستند و باید به شایسته ترین وجه وظایف خود را انجام دهیم .

اصفهان -بهمن راعی

 

 

کدخبر: 798481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟