مسائل و مشکلات کنتور سازی به صورت کامل برطرف نشده

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

اعلایی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدید امروز از چند واحد صنعتی که در مسیر تولید و ارزش افزوده فعالیت می کنند، صورت گرفته و برطرف شدن مشکلات آنها در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار دارد. 

وی افزود: یکی از این واحدهای بازدید شده، شرکت کنتور سازی ایران بود که از شرکت‌ های قدیمی و باسابقه استان است که مدتی به دلیل مشکلاتی از روند تولید خارج شده و باید به رویه سابق خود برگردد.

اعلایی گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور در خصوص شرکت کنتور سازی ایران، کارگروه ویژه‌ای برای بررسی موضوع تشکیل شده و مواردی برای فعال شدن هرچه بیشتر آن در دست بررسی است که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه مطلوبی برسد.

وی بیان کرد: در حوزه مدیریت کنتور سازی فرصتی فراهم می کنیم تا مشکلات خود را حل کند البته در این زمینه دستگاه قضا هم تصمیم گیری خواهد کرد و اگر حمایت شود و مدیران این شرکت هم جدیت و تدبیر داشته باشند، مشکلات آن با سرعت بیشتری برطرف خواهد شد.

استاندار قزوین یادآورشد: یکی از مسائل عمده امروز صنعت که نیاز به توجه ویژه مردم دارد تأمین برق و قطعی برق واحدهای صنعتی در شرایط پیک مصرف برق است که به دلیل قطع نشدن برق مصرفی خانگی صورت می گیرد لذا توجه مردم در مصرف بهینه باعث می شود تا برق این واحدهای صنعتی قطع نشود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند که با مصرف بهینه برق به ویژه در دستگاه های سرمایشی، به اشتغال، تولید و توسعه استان کمک می کنند و با محاسبات شرکت برق اگر واحدهای مسکونی صرفه جویی مختصری داشته باشند مجبور به قطع برق واحدهای صنعتی نمی شویم.

 

 

کدخبر: 798352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟