عملیات لوله گذاری برای دفع آبهای سطحی انجام شد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محمدپیری تصریح کرد: لوله گذاری برای دفع آبهای سطحی در راستای رفاه و خدمت رسانی به شهروندان و همچنین ساماندهی بیشتر به خیابان های منطقه بویژه بلوار امام خمینی(ره)انجام خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اجرای این پروژه گفت: همه ساله درزمان بارندگی تردد شهروندان و وسایل نقلیه در معابر با مشکل اساسی مواجه می شوند که با بسترسازی و ایجاد زیر ساخت مناسب برای ساماندهی معابر و پیاده رو سازی و همچنین افزایش عرض خیابان و کاهش ترافیک شهری موجب تردد بهینه وسایل نقلیه خواهد شد.

شهردار محمدیه با تعریف پروژه های عمرانی با محوریت تقویت زیرساخت های شهری اظهارداشت: سیستم مدیریت سیلاب و روان آبهای شهری به تدریج و متناسب با توسعه شهر و نیاز به خدمات باید توسعه یابد زیرا انهار سنتی به دلیل ورود فاضلاب خانگی و اصناف سبب انتشار آلودگی و بوی نامطبوع و انباشت زباله در محیط شهری می شود و این پروژه در راستای رفع این مشکل اجرا می شود.

شهردار محمدیه در بخش دیگری از سخنان ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در اجرای طرح های عمرانی خاطر نشان کرد: ارتقای کیفی و بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در فصل بارش ، پاکسازی سطح منطقه، عملیات لکه گیری جداول و معابر، اجرای روکش آسفالت، اجرای پروژه پارک شهر، جاده سلامت، احداث ورودی منطقه ۷ محمدیه و محصور کردن کانال آب مهرگان از اقدامات شهرداری در محمدیه و مهرگان است.

وی حمایت اعضای شورای شهر در پیشبرد برنامه های سلامت محور شهرداری را مهم دانست و گفت: با تعامل متقابل و مشارکت شهروندان حق شناس محمدیه و مهرگان، شهرداری محمدیه می تواند پایلوت اجرای کارهای بزرگی باشد که موجب تحول عمرانی، خدماتی در شهر شود.

 

 

کدخبر: 797721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟