اقدامات دادستانی از نگاه مردم ارزشمند است
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، مزمان با هفته قوه قضاییه، مراسم معارفه دادستان جدید قزوین روز شنبه با حضور حجت الاسلام موسوی معاون اول دادستان کل کشور، آیت الله اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، اعلایی استاندار، شعبانی رئیس کل دادگستری استان، روح الله عباسپور رئیس مجمع نمایندگان و فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، شهردار، فرماندار، مدیران دستگاههای اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، قضات و مدیران دستگاه قضا در دادگستری قزوین برگزار شد.
محمد مهدی اعلایی افزود: امام در ابتدای پیروزی انقلاب به دستگاه قضا اهمیت دادند و تاکید ویژه داشتند که اصل و اساس در نظام اسلامی دستگاه قضاست.

وی بیان کرد: امام فرمودند شما حافظ مال و ناموس مردم هستید و تاکید داشتند که شریعت در کشور پیاده شود و با انتخاب دردانه انقلاب بنام شهید بهشتی در رأس این قوه نشان دادند چقدر این دستگاه اهمیت دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: خوشبختانه شرایط حاکم بر مدیریت سیستم قضایی کشور تاکید بر تخصص و انجام کارهای مبتنی بر قانون و خدمت به مردم است.

image_2022_6_25-9_23_57_612_bys

وی افزود: کاهش هزینه دادرسی و وکالت و احقاق حق مردم از سوی رئیس قوه مورد تاکید است که جای خرسندی دارد و در سیستم جدید دستگاه قضا شاهد رویکرد مردمی هستیم.

وی یادآورشد: برای دادستان جدید آقای رجبی آرزوی موفقیت و بهروزی داریم و از تلاش آقای قاسمی هم تشکر می کنیم.

 

 

کدخبر: 796401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟