عملیات آسفالت ریزی راه کورائیم با جذب اعتبارات لازم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری رکنا درا ردبیل؛ بدری با حضور در محل اجرای عملیات آسفالت ۶ کیلومتر از راه دسترسی کورائیم به خلفلو از این طرح به‌عنوان خواسته دیرینه اهالی بخش کورائیم شهرستان نیر نام برد و اظهار کرد: عملیات آسفالت پروژه راه کورائیم به خلفلو با تلاش اداره‌کل راهداری استان اردبیل و شهرستان نیر با جذب اعتبارات لازم در حال اجرا است.

وی بیان کرد: طول کلی مسیر ۲۰ کیلومتر بوده که ۱۰ کیلومتر آن تا سال ۹۸ تکمیل شده بود و هم اکنون ۶ کیلومتر در حال انجام است و طبق تعهدات پیمانکار پروژه، ۴ کیلومتر باقیمانده از کل مسیر نیز تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: همان طور که از آغاز این طرح در کنار اداره کل راهداری استان بودیم، در ادامه نیز با جذب اعتبارات لازم تلاش خواهیم کرد تا این پروژه مهم در زمان کوتاهی به اتمام رسیده و راه دسترسی اهالی شریف این بخش به مرکز کشور تسهیل شود.

بدری افزود: در بخش کورائیم یک سری اقدامات مهمی انجام گرفته و اتمام راه دسترسی کورائیم به خلیفه‌لو از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم شریف منطقه بوده که طبق اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه مربوطه، امیدواریم این راه تا پایان فصل کاری سال جاری به اتمام برسد.

 

کدخبر: 796042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟