توقیف دو دستگاه اتوبوس حامل گوشی های قاچاق در استان

به گزارش خبرنگار رکنا ازارومیه، سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید "کلانتری" شهرستان ارومیه و ایستگاه بازرسی شهید "محمد نژاد" شهرستان میاندوآب ، به دو دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق  مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام طی دو عملیات به صورت هم زمان؛ در بازرسی  از اتوبوس های توقیف شده، 32 دستگاه گوشی تلفن همراه (آیفون) را به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف کردند که کارشناسان ارزش تقریبی  محموله کشف شده را 14 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: در این رابطه 2 دستگاه اتوبوس توقیف و 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 795970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟