شهداء بهترین الگوی خدمت به مردم هستند

به گزارش خبرنگار رکنا از قزوین، علی شعبانی درمراسم تجدید میثاق مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان با شهدای قزوین که به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضاییه صورت گرفت، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: واقعه تلخ شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب در تیر 1360 ضایعه بزرگی بود که در دوران بعد از انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و این ایام در راستای پاسداشت یاد شهداء در تقویم کشور به عنوان هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: شهداء الگوی زندگی ما هستند و باید ضمن گرامیداشت یاد و خاطر آنان با خدمت بی وقفه به مردم ادامه دهنده راه شهداء و آرمان های انقلاب باشیم.

شعبانی اضافه نمود: شهدای گرانقدر برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از جان، مال و موقعیت خود گذشتند و در عالی ترین سطح ممکن جان خود را فدای انقلاب و حفظ خاک و ناموس وطن کردند.

وی تصریح کرد: به همین منظور وظیفه ما سخت تر شده و باید با هر چیزی که در اختیار داریم در حدی که عقل و شرع تجویز می کند در راه اسلام و انقلاب هزینه کنیم .

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: استان قزوین شهدای شاخصی چون شهیدان بابایی، رجایی، لشگری و بیش از 3 هزار شهید در راه تحقق آرمان های انقلاب و دفاع از دشمنان در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی نموده و مردم متدین آن نیز همواره پای کار انقلاب هستند.

 

کدخبر: 795561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟