دشمن هجمه های فرهنگی خود علیه کشور و نظام را روز به روز بیشتر کرده و با بکارگرفتن ابزار هنر و رسانه، جوانان و نوجوانان را مورد هجمه قرار داده است

به گزارش رکنا از کردستان؛  اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در همایش روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در سنندج اظهار داشت: جهاد تبیین نیاز به مقدمه دارد لذا باید کارکنان دستگاه های اجرایی درست و صادقانه خدمات خود را ارائه دهند، کارآیی از خود نشان داده و فضا را برای تبیین آماده و فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه مبلغان باید در جهاد تبیین قدم های موثری بردارند چراکه نفوذ کلام آنان در جامعه تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد، گفت: تبلیغ برای دین و رسالات الهی مصداق جهاد است لذا مبلغان دین در این راه فقط از خدا هراس دارند.

 

استاندار کردستان با بیان اینکه تبیین دستاوردهای امام(ره) و انقلاب مصداقی از تبلیغ دین به شمار می رود، افزود: انگیزه اصلی انقلاب این بود که کشور بر اساس شرع مقدس اسلام اداره شود و در این راه علما و روحانیون به عنوان مبلغان دینی نقش موثری ایفا کردند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس دشمن هجمه های فرهنگی خود علیه کشور و نظام را روز به روز بیشتر کرده و با بکارگرفتن ابزار هنر و رسانه، جوانان و نوجوانان را مورد هجمه قرار داده است لذا باید همه ما بخصوص علما و روحانیون هوشیارتر از گذشته بوده و اجازه پیش روی به دشمن ندهیم.

در ادامه این آیین تعدادی از مبلغان و فعالان فرهنگی استان کردستان تجلیل شد.

یکم تیر با عنوان سالروز تاسیس سازمان تبیلغات اسلامی نامگذاری شده است.

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 795467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟