اهتمام مدیران بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ عاملی صبح امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت: توصیه به مدیران بانک‌های استان بهره‌مندسازی واحدهای تولیدی استان از مزایای تسهیلات سرمایه‌گذاری در استان اردبیل است و امری لازم و ضروری است تا اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه به خوبی انجام یابد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای توسعه اقتصادی استان جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: در صدد هستیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تسهیلاتی اطلاع‌رسانی‌های لازم برای واحدهای مختلف انجام یابد و بتوانیم پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذاری را برای استفاده بهینه رقم بزنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: رفع مشکلات سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان در زمان مقرر حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه باید دستگاه‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم را داشته باشند و نسبت به تامین منابع و مصارف خود در پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی و کاهش بروکراسی‌های اداری اهتمام جدی نشان دهند.

عاملی اظهار کرد: همکاری دستگاه‌های مرتبط برای حل مشکلات سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در این خصوص امری مهم و ضروری است و درصدد هستیم با اهتمام جدی و ویژه اقدامات لازم و اساسی را در استان با محوریت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی انجام دهیم.

 

کدخبر: 795390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟