پارک گوگردی در پالایشگاه گاز ایلام ایجاد می شود 

 به گزارش رکنا از ایلام، رضا شیرخانی افزود: در حال حاضر در دنیا از گوگرد در صنایع و کاربردهای مختلف از قبیل کشاورزی، مواد پلاستیکی، داروسازی، اسید سازی و بسیاری از محصولات سنتزی، کاغذی، رنگ ها، محصولات فلزی، جاده سازی به اشکال مختلف مانند گوگرد کلوخه، دانه بندی شده، پاستیلی، میکرونیزه و غیره استفاده می شود. وی اظهار داشت: با توجه به افزایش شدید قیمت جهانی گوگرد و نیاز جهانی روز افزون به این محصول استراتژیک، از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فعال در این حوزه دعوت می شود از این فرصت پیش آمده بهره برداری نموده و این شرکت آمادگی خود را جهت همکاری در هر دو حوزه فروش و سرمایه گذاری را اعلام می کند.

رئیس امور پیمان های شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش قابل توجه فروش گوگرد این مجتمع صنعتی در طول سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال 1399 خبر داد وتصریح کرد: در این واحد صنعتی سالانه حدود 70 هزار تن گوگرد تولید و با نرخ خلوص 99.98 درصدی به بازار عرضه می گردد.

شیرخانی با بیان اینکه در حال حاضر گوگرد به دو صورت کلوخه و پاستیلی در کارخانه دانه بندی پالایشگاه تولید و براساس نیاز مشتریان به صورت فله یا در کیسه های یک تنی تحویل مشتریان می شود،خاطرنشان کرد: در سال 1400 با تلاش همکاران بخش های مختلف شرکت و با بازاریابی مناسب و جذب مشتریان جدید، ضمن افزایش تولید حدود 6 درصدی، شاهد افزایش درآمد فروش قابل توجه گوگرد به نسبت به سال 1399 بوده ایم.

وی اظهار داشت: فروش محصول گوگرد در شرکت به 2 صورت از جمله عرضه در بورس و بصورت مستقیم از طریق دفتر فروش شرکت انجام و در راستای حمایت از کسب و کارهای داخلی براساس ظرفیت قوانین رفع موانع تولید و آئین نامه های اجرایی آن؛ فروش به صورت اعتباری با اخذ ضمانت نامه بانکی نیز انجام می شود.

ایلام/کوثر موسوی 

 

کدخبر: 795011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟