اردبیل ظرفیت حضور یک تیم فوتبال بانوان در لیگ کشور را دارد
به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور گفت: بی شک با حضور تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ‌های فوتبال کشور شاهد درخشش و افتخارآفرینی فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی می‌شود.

آزمون افزود: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و اسپانسر قوی زمینه حضور تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ فراهم شود و اردبیل با استعداد‌های خوبی که دارد ظرفیت حضور در لیگ کشور را دارد.

وی گفت: اردبیل فوتبالیست‌های نوجوان دختر با استعدادی دارد و حتی تعدادی از این فوتبالیست‌ها قابلیت بازی کردن در لیگ و تیم ملی را دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور گفت: یکی از نیاز‌های اساسی برای رشد و توسعه فوتبال بانوان اردبیل حضور یک تیم از این استان در لیگ کشور است تا این فوتبالیست‌ها رشد کنند و در آینده برای استان خود و کشور افتخار آفرینی کنند.

آزمون گفت: توجه ویژه هیات فوتبال استان اردبیل به استعداد یابی فوتبال دختران ارزشمند وقابل قدردانی است که طرح استعداد یابی دختران در اردبیل با استقبال علاقه‌مندان روبه روشد و به صورت منظم برگزار شد که تلاش و همت رئیس هیات فوتبال استان و نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان در این زمینه قابل قدردانی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشور گفت: با حمایت علی دایی اردبیل می‌تواند یک تیم فوتبال بانوان در لیگ کشور داشته باشد و انتظار می‌رود اسطوره فوتبال ایران برای حمایت از فوتبال بانوان اردبیل اهتمام ویژه داشته باشد.

 

کدخبر: 793821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟