۵۳ طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، همزمان با دومین روز از هفته جهاد کشاورزی در مراسمی با حضور فریبرز عباسی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، مهدی رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین، رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرستان بویین زهرا و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از 52 طرح کشاورزی بهره برداری شد.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزری استان قزوین در خصوص این طرح ها گفت: طرح های افتتاح شده شامل ۴۵ طرح در حوزه آب و خاک، یک طرح دام و طیور، ۴ طرح باغبانی و ۳ ‌طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک هزار و ۳۵۳ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال از محل اعتبارات ‌دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

افلاطونی تصریح کرد: با افتتاح این طرح‌ها ضمن بهره‌مندی ۱۹۸۱ خانوار، زمینه اشتغال ۲۲۴ نفر به صورت پایدار و ۱۲۷ نفر به صورت ‌تثبیت اشتغال در استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی مصوب شده اما لازم است برای تکمیل ۶ هزار هکتار طرح‌های نیمه تمام کشاورزی در استان قزوین توجه ویژه‌ای شود.

 

کدخبر: 791815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟