مرکز ناباروری بیمارستان فاطمیه همدان آماده افتتاح است

به گزارش رکنا در استان همدان،  محمدمهدی مجذوبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بیمارستان فاطمیه دارای ۸۰ تخت بستری است که شامل ۴۰ تخت مخصوص نوزادان، ۱۰ تخت زایمان، ۲۰ تخت اورژانس و ۱۰ تخت دیگر بخش ها می شود.

وی با بیان اینکه یک طبقه ویژه درمان ناباروری و مجهز به چند اتاق عمل در این بیمارستان ایجاد شده است اضافه کرد: احتمال می رود این بیمارستان در سفر رییس جمهور به همدان به بهره برداری برسد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: هم اینک ۲۴ طرح بهداشتی و هفت طرح درمانی در استان همدان در حال اجرا هستند که بیمارستان اکباتان، فاطمیه، مرکز جامع سرطان و بیمارستان رزن از جمله مهمترین در کنار چند مورد دیگر مهمترین پروژه های درمانی استان همدان هستند. 

مجذوبی ادامه داد: بیمارستان اکباتان هم اینک ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امید می رود با تخصیص اعتبار مورد نیاز در سفر رییس جمهور به استان همدان بتوان این طرح را تا هفته دولت تجهیز و بهره برداری کرد.

وی گفت: مرکز جامع سرطان از دیگر طرح های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی استان همدان است که تکمیل آن نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است که در سفر رییس جمهور به این استان به عنوان یکی از طرح های دارای اولویت علوم پزشکی مطرح می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان نیز منتظر تعیین تکلیف زمین مورد نیاز برای ساخت این طرح از سوی شهرداری و دیگر نهادهای مسئول هستم.

مجذوبی تصریح کرد: بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان در بودجه سال جاری دارای ردیف اعتباری است بنابراین در صورت تامین زمین مورد نیاز، دانشگاه علوم پزشکی آماده اجرایی طرح را دارد.

 

کدخبر: 791744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟