برگزاری نخستین شورای راهبری خوشه صنعتی کفش دانسفهان

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،  رضا صفاری " مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در ابتدای این جلسه اظهار داشت: با توجه به نقش محوری و کلیدی خوشه های کسب و کار در نیل به اهداف سیاستهای رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی،  اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشور، خوشه صنعتی کفش دانسفهان با هدف ساماندهی صنوف تولید کننده، برند سازی، بازاریابی، صادرات و اشتغالزایی مربوط به این کالا شکل گرفته است.

وی با اشاره به جلسه شورای راهبردی تصریح کرد: هدف از شورای راهبری خوشه کفش دانسفهان                            برنامه ریزی سالیانه جهت تامین مواد اولیه ذینفعان، توسعه فناوری و بهبود روش های تولید، برندسازی، توسعه بازار داخلی و خارجی، ایجاد شبکه های کسب و کار، حمایت جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، برگزاری تورهای بازدید صنعتی و دوره های آموزشی برای ذینفعان و ... به طور جدی پیگیری خواهد شد.

شطشششسشسشسش

صفاری در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی و کارگاهی تولید کننده کفش در منطقه دانسفهان شهرستان بوئین زهرا مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان از اختصاص 15 میلیارد ریال جهت حمایت از اعضای خوشه کفش دانسفهان با برنامه ریزی سه ساله خبر داد.

گفتنی است در این جلسه ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا، حجت الاسلام والمسلمین عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان،  بارگاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و جمعی از تولیدکنندکان کفش دانسفهان حضور داشتند.

 

 

کدخبر: 790065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟