کشف ۱۹۸ کیلوگرم تریاک درعملیات مشترک با پلیس کرمان

به گزارش رکنا از لرستان، سردار"یحیی الهی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کرمان با اشراف اطلاعاتی از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع که با برنامه ریزی عملیاتی ، شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

 

وی در ادامه افزود: با تحقیقات پلیس فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه وانت نیسان در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های همجوار می باشد.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کرمان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محور مربوطه اعزام و خودروی مورد نظر را در یک عملیات ضربتی توقیف و در بازرسی از آن 198 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 789596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟