لزوم اعتماد به جوانان/مدیران برای رفع مشکلات لرستان جهادی اقدام کنند

به گزارش رکنا از لرستان، دکتر احمدرضا دالوند در آیین تکریم و معارفه فرماندار الیگودرز با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی از زمانی که مسئولیت را به عهده گرفت نسبت به شعارها و برنامه‌های خود به خوبی عمل کرده است، اظهار کرد: شروع کار دولت همزمان با اوج بیماری منحوس کرونا بود و تمامی فعالیت‌ها را تحت شعاع خود قرار داد که با تلاش و تدابیر لازم به خوبی کنترل شد.

 وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر ریاست محترم جمهور به لرستان افزود: پروژه‌های متعدد و مهمی در این سفر مصوب شد که تاکنون به خوبی به آنها عمل شده و پیشرفت خوبی دارند به گونه‌ای که تمام تعهدات در استان و مرکز که طی سال ۱۴۰۰ تکلیف شده بود همگی عملی شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: پروژه‌های مصوب در سفر به استان‌ها از طریق یک سامانه که در نهاد ریاست جمهوری طراحی شده به منظور بررسی موانع و چگونگی پیشرفت کار کنترل می‌شوند تا به نتیجه برسند، بنابراین دستگاه‌ها مکلفند اطلاعات و پیشرفت پروژه‌ها را در این سامانه به روزرسانی کنند.

 وی یکی از دیگر اقدامات مهم دولت را جراحی بزرگ اقتصادی عنوان کرد و افزود: این اقدام آینده درخشانی برای مردم دارد چراکه اهداف آن عدالت محوری و حمایت از تمامی مردم به ویژه قشر محروم و پایین جامعه است.

 دکتر دالوند خاطرنشان کرد: الیگودرز از شهرستان‌های بزرگ و مهم استان به حساب می‌آید و از آنجایی که لرستان در حوزه روستایی دچار عقب‌ماندگی‌های مضاعفی شده و این منطقه دارای گستردگی بیشتری در این حوزه است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 وی ادامه داد: به‌دلیل بی‌توجهی به مسائل زیرساختی به ویژه در حوزه آب، استان را با چالش‌هایی مواجه کرده است به‌گونه‌ای که اگر سدها در حال احداث به بهره‌برداری می‌رسید دیگر دغدغه در بخش آب آشامیدنی و کشاورزی نداشتیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم همکاری، همدلی و هماهنگی بین نیروها و مدیران در استان و شهرستان‌ها، گفت: وفاق بین دستگاه‌ها باعث موفقیت بهتر در کارها و پیشبرد اهداف می‌شود که امیدواریم در الیگودرز این همدلی وجود داشته باشد تا در کارها به خوبی پیشرفت کنیم.

وی افزود: مدیران باید با تلاش شبانه‌روزی و جهادی نسبت به رفع مشکلات و مهیا کردن زیرساخت‌ها به ویژه در مناطق محروم و روستایی اقدام کنند.

دکتر دالوند دیدگاه و اعتقاد استاندار نسبت به جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای جوان انقلابی را قابل تحسین دانست و عنوان کرد: یکی از ضعف‌های بزرگ استان عدم پرورش نیروی‌های جوان و کارآمد انقلابی است. جوانان سرمایه بزرگی برای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند که باید با پرورش و تربیت اسلامی به آنها اعتماد کنیم.

در این مراسم از زحمات و تلاش فرمانداران پیشین آقای نعمتی و امیر دالوند تقدیر و تشکر و آقای ایمان خسروی به عنوان فرماندار الیگودرز معرفی شد.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 789328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟