بازدید بیش از ۶۵۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان

به گزارش رکنا از کردستان؛  یعقوب گویلیان روز دوشنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۱ در این‌باره، اظهار کرد: براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در تعطیلات خردادماه امسال شاهد استقبال چشمگیر گردشگران داخلی و خارجی از سفر به استان کردستان بودیم. 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، افزود:از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۵خردادماه، طبق آمار ثبت شده، تعداد۶۵۴ هزارو ۷۸۹ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، فرهنگی و... بازدید کردند.

او عنوان کرد: در مدت‌ زمان یاد شده تعداد ۱۸۸ هزار و ۲۰۷ نفر مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز استان و دیگر اماکن اقامتی دارای استانداردهای لازم اسکان داده شده‌اند.

گویلیان، یادآور شد: همچنین به‌منظور ارائه خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران، ۹۹ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان توسط کارشناسان این اداره‌کل انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری بخش دولتی و خصوصی، و همچنین تمهیدات پیش‌بینی شده تلاش شد تا ضمن خدمات‌دهی شایسته در مراکز اقامتی، مسافران و گردشگران بتوانند از اغلب بناهای تاریخی و فرهنگی استان  نیز بازدید کنند.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 788950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟