نمایشگاه مشاغل خانگی در قزوین گشایش یافت

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، احمد خورگامی  روز دوشنبه درافتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی گفت : توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی در توسعه اشتغال و کارآفرینی دارد و برگزاری نمایشگاه های این مشاغل، بستر بسیار مناسبی جهت معرفی آنها و افزایش تعاملات فعالان این حوزه است.  

وی افزود : با توجه به این مهم نمایشگاه مشاغل خانگی، در راستای حمایت از کالای ایرانی و با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی های فعالان مرتبط در این امر در دستور کار این شرکت قرار گرفت و این نمایشگاه از امروز تا  ۲۰ خردادماه با همکاری جهاد دانشگاهی قزوین برگزار خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین اظهار داشت : بیش از ۱۳۰ مشارکت کننده از استان قزوین در حوزه های صنایع دستی، پوشاک، فرش، مواد غذایی، کیف و کفش و گیاهان دارویی تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

خورگامی خاطر نشان کرد : برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان طی ایام برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه فوق خواهد بود.

این مسوول تصریح کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

 

کدخبر: 788904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟