فروشگاه زنجیره ای محتکر در قزوین ۱۵ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، علیرضا حسن پور افزود: پس از کشف کالاهای لساسی احتکار شده از این فروشگاه زنجیره ای، این واحد موظف به عرضه سریع محصولات احتکار شده شد.

وی اظهار داشت: در بازرسی مشترک تعزیرات با دستگاه های نظارتی نیز یک انبار بنکداری با بیش از ۲۰ تن شکر کشف و پرونده تعزیراتی برای مالک تشکیل شد.

این مسوول گفت: پرونده یاد شده با فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلف به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: احتکار کالاهای اساسی خط قرمز ماست و در صورت برخورد با این تخلف موارد به فوریت و بدون اغماض مورد رسیدگی قرار می گیرد.
این مسوول گفت: طی یک گشت مشترک در قزوین ازیک واحد نانوایی که  شکایات متعدد مردمی داشت بازرسی بعمل آمد و پس ازاحراز کم فروشی، این واحد به ۴ ماه تعطیلی، نصب بنر و جزای نقدی با اشد مجازات محکوم شد که با حضور نماینده اجرای احکام حکم باقید فوریت اجراگردید.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به به اختیارات تعزیرات حکومتی به موجب مصوبه سران قوا با رویکرد رسیدگی فوری در صحنه ارتکاب تخلف و صدور حکم قاطع و پلمپ واحد متخلف، از شهروندان خواست، تخلف و یا گزارش مردمی را با مراجعه به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اعلام کنند تا در کم ترین زمان ممکن وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.

 

کدخبر: 788721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟