تکمیل پرتکرار ظرفیت پارکینگ طبقاتی زائر در قم

به گزارش رکنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود طبیبی با اشاره به آماده‌سازی پارک‌سوار شمالی، عنوان کرد: خط‌کشی و زیباسازی پارک‌سوار شمالی برای مدیریت بهتر تردد و ترافیک همزمان با ایام دهه کرامت انجام گرفته است.

 

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم، ساماندهی اتوبوس‌های منتظر مسافر را از اقدامات دیگر پارک‌سوار شمالی یاد کرد و گفت: با ساماندهی‌های انجام گرفته از ایجاد صف‌های بی مورد برای استفاده از اتوبوس‌های درون‌شهری جلوگیری و خدمت‌رسانی ناوگان عمومی در سطح شهر بهبود پیدا کرده است.

 

وی با تاکید بر تلاش شهرداری قم بر افزایش کیفیت خدمت‌رسانی ناوگان عمومی شهر، یادآور شد: هم اکنون در برخی ساعات، چند مرتبه ظرفیت پارکینگ طبقاتی زائر تکمیل می‌شود که در حال حاضر به محض پرشدن ۸۰ درصدی ظرفیت پارکینگ با هماهنگی‌های انجام گرفته با پلیس راهور استان، خودروهای سواری به پارکینگ‌های دیگر شهر هدایت می‌شوند.

 

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در برخی ساعات روز مانند نزدیکی به زمان اقامه نماز شاهد افزایش ورودی به پارکینگ های شهر هستیم، خاطرنشان کرد: برای مدیریت بهتر این مسئله شهرداری قم مدیریت توزیع جهتی خودروها را در دستور کار خود قرار داده تا روند خدمت‌رسانی و استفاده زائران از پارکینگ‌های عمومی در زمان کمتری انجام بگیرد.

 

وی با اشاره به استفاده از پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر عنوان کرد: با برخی اصلاحات انجام شده در این پارکینگ، بر ظرفیت سلول‌های پارک افزوده شده است.

نظری/ قم

کدخبر: 788614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟