دستگاه قضایی در قزوین برای گره گشایی و مانع زدایی از تولید آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، علی شعبانی در بازدید از یک واحد تولیدی قطعات خودرو افزود : قوه قضاییه ذاتا و بر اساس قانون،  وظیفه‌ای در حوزه اقتصاد ندارد و ورود دستگاه قضایی در این حوزه پیشگیرانه ، حمایتی و در راستای گره گشایی از مسائل و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان است.

وی افزود: ما بر این باوریم که هرچقدر چرخ اقتصاد کشور رونق داشته و در گردش باشد، جامعه از جرائم و آسیب های اجتماعی مصون خواهد ماند و به همین خاطر همه باید تلاش کنند، که بخش صنعت و تولید بدون دغدغه و در امنیت اقتصادی به فعالیت خود بپردازد و اشتغالزایی کند، زیرا بسیاری از جرائم توسط افرادی حادث می شود که شغل و درآمدی ندارند.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت : بحمدالله دستگاه قضایی این استان در بحث صنعت ورود جدی داشته و مشکلات واحدهای تولیدی مستمراً در نشست های ستاد اقتصادی مقاومتی مورد بررسی قرار گرفته و گره گشایی می شود و معتقدیم بسیاری از این مشکلات با هم افزایی و همکاری میان دستگاه ها در داخل کشور قابل حل و فصل است.

شعبانی همچنین تاکید کرد: صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند و دستگاه ها و نهادها حمایت از آنها را باید وظیفه خود بدانند، زیرا تولیدکنندگان با تحمل سختی های و مشقت های بسیار دست از مبارزه نکشیدند و برای اعتلای نظام تلاش می کنند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: همانند سال های گذشته این آمادگی در دستگاه قضایی استان وجود دارد تا چالش ها و موانع حوزه صنعت و تولید را مورد بررسی قرار دهد و قطعاً دستگاه قضایی در راستای پیشگیری از وقوع جرم، احیاء حقوق عامه و مانع زدایی از تولیدکنندگان و صنعتگران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها در داخل استان و با همراهی تمامی دستگاه ها و نهادها مرتفع شود.

 

کدخبر: 787969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟