۲۳ شعبه اعتباری بانک کشاورزی در آذربایجان غربی آماده ارائه تسهیلات حمایت از تولید به واحدهای دام و طیور است

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه، احد ایزدیار در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان با اعلام این خبر افزود: 23 شعبه اعتباری بانک کشاورزی استان درایام هفته در دو نویت صبح و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 19 و در روزهای 13 تا 15 خرداد ماه نیز از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در این زمینه هستند.

ایزدیار افزود : درراستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها حمایت گسترده و بیش از پیش از مرغداران و دامداران در چرخه تولید انجام می گیرد و دامداران و صاحبان واحدهای طیور برای دریافت بدون محدودیت تسهیلات سرمایه در گردش به شعب بانک کشاورزی در شهرستانها مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در طی روزهای اخیربرای تعداد61 نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی دام و طیور استان به ارزش  7 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش رو برای اخذ تسهیلات بانکی ، از دستگاه های اجرای ذیربط برای صدور استعلام جهت پرداخت تسهیلات درخواست کرد تا پاسخ دهی به استعلامات بانکی را در حداقل ترین زمان ممکن و طی 24 ساعت انجام دهند تا روند پرداخت تسهیلات تسریع یابد.

 وی تاکید کرد: در این راستا نیز بانک کشاورزی با تمام توان درصدد تسهیل موانع برای برخورداری بیشتر متقاضیان از تسهیلات سرمایه در گردش  و حمایت از تولید و تامین امنیت غذایی در استان است.

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 787698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟