مرکز رشد دهدشت مبتکر ایده‌های خلاقانه است

به گزارش رکنا از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در بازدید از نمایشگاه «رویداد ملی عصر امید» که در تهران گشایش یافت با حضور در غرفه مرکز رشد دهدشت با قدردانی از فعالان این عرصه اظهار داشت: این مرکز رشد در جهت بسترسازی برای کارآفرینی، حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای مبتکر، ایجاد فضای لازم برای رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش مدار و فراهم نمودن فرصت مناسب برای جذب کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی در زمینه‌های فناوری گام موثری برداشته است. 

استاندار خاطرنشان کرد: این دستاوردهای مهم حاصل فعالیت کوتاه مدتی است که از آغاز به کار مرکز در شهرستان می‌گذرد و اگر مورد توجه بیشتر و بهتر قرار یگیرد قطعا زمینه بروز و ظهور استعدادهای بالقوه در شهرستان و حتی استان را فراهم می‌کند. 

در این بازدید که احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت غرفه‌های مرکز رشد دهدشت بازدید و در یک فضای صمیمی مشکلات این مرکز را مورد بررسی قرار داد. 

نمایشگاه «رویداد ملی عصر امید» از ۷تا ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) تهران با حضور هزاران شرکت دانش بنیان و هسته‌های فناوران در حال برگزاری است که چند شرکت دانش بنیان مرکز رشد دهدشت هم شرکت دارند.

کدخبر: 787226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟