ورودی محورهای برون استانی شهرستان بروجرد ساماندهی می شود

به گزارش رکنا از لرستان، در بازدید مشترک عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی و مرتضی شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ساماندهی و روکش آسفالت ورودی محورهای بروجرد_ اشترینان_سه راهی نهاوند و بروجرد_اراک در دستور کار قرار گرفت.

عباس گودرزی در بازدید از ورودی بروجرد_اشترینان و برخی محورهای روستایی بروجرد گفت: با پیگیری های صورت گرفته روکش آسفالت محورهای روستایی شهید بروجردی، مگسان، گندل گیلان و چند محور دیگر در دستور کار قرار گرفته است که حتی الامکان تا هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: در تماس با معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ساماندهی محور بروجرد_ اشترینان تا سه راه نهاوند نیز مورد موافقت قرار گرفت.

شیروانی نیز در این بازدید با تاکید بر ضرورت ارتقای راه های استان گفت: با پیگیری های صورت گرفته، لکه گیری و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از محور بروجرد _اشترینان_ سه راه نهاوند و ۲۰ کیلومتر از بروجرد_ اراک اجرایی می شود که در این رابطه مجوز برگزاری مناقصه پروژه های مذکور با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی مدیرکل دفتر نگهداری راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر و ابلاغ شده است که به در اسرع وقت نسبت به برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی اقدام خواهد شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در راستای شرح وظایف سازمانی و اهداف توسعه محور به صورت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد تا استان به جایگاه واقعی خود در حوزه حمل و نقل جاده ای دست یابد.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 787078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟