قزوین یکی از هفت استان منتخب کشور است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سی و هشتمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین به ریاست مهدی بخشنده به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

مهدی بخشنده در این نشست اظهارداشت: در سال آخر فعالیت این دوره از هیئت نمایندگان اتاقهای بازرگانی سراسر ایران به نظر می رسد یک سری کارهای انتخاباتی در سطح کشور شروع شده و بعضی از اعضای اتاق ها کار انتخاباتی را زود هنگام  آغاز کرده اند در حالی که انتظار می رود اتاق ها در کنار هم باشند و علیه هم موضع گیری نکنند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان با اشاره به گزارش تصویری فعالیتهای دوماهه اتاق قزوین افزود: آنچه در توان داشتیم خالصانه ارائه کرده ایم و در ادامه نیز همین رویکرد را خواهیم داشت تا کارها به سامان برسد.

وی یادآورشد: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین  دو محور اساسی اصل ۴۴ قانون اساسی و لزوم تغییر در نحوه واگذاری ها و مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی و هزینه کرد آن در استان را مطرح کردیم که خوشبختانه با استقبال و دستور ایشان به وزرای اقتصادی همراه شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه ساختمان جدید اتاق بازرگانی قزوین با پیشرفت ۹۴ درصد در حال تکمیل  شدن است و در ماههای آینده بیشتر طبقات آن قابل بهره برداری  خواهد شد و این کار مهم با بهره گیری ازظرفیتها و نیروهای بومی انجام شده است

دراین نشست اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان دیدگاههای خود را در خصوص مشکلات واحدهای راکد صنعتی، کشاورزی و چگونگی احیای این واحدها بیان کردند.

 

 

کدخبر: 786857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟