توقیف 74 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در خرم آباد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ" نبی اله قاسمی "در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران و خودروهای متخلف و مزاحم با هدف افزایش ضریب امنیتی و ایجاد فضای امن برای شهروندان و برخورد با آلودگی های صوتی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ماموران انتظامی خرم آباد در قالب این طرح 39 دستگاه خودرو و 35 دستگاه موتورسیکلت را به  علت عدم نصب پلاک، سبقت غیرمجاز، آلودگی صوتی، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی، عدم ارائه گواهینامه، عدم ارائه مدارک موتورسیکلت و عدم استفاده از کلاه ایمنی توقیف کردند.

سرهنگ قاسمی بیان داشت: با توجه به اینکه پلاک مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و همچنین اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مراجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد به رانندگان توصیه کرد؛ برای ایمنی در تردد و امنیت در حوزه ترافیک قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند در غیر این صورت نه تنها زمینه بروز حوادث و ایراد صدمه و خسارت را برای خود و دیگران فراهم می آورند بلکه در نهایت متحمل پرداخت جریمه و زیان های اقتصادی می شوند.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 786790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟