نمایشگاه تخصصی ورزش در اصفهان افتتاح شد

به گزارش رکنا از اصفهان،نمایشگاه تخصصی ورزش ،پنج هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی را به خود اختصاص داده که ۴۵ شرکت و مؤسسه فعال حوزه‌های مختلف در آن حضور دارند.

بر اساس آمار موجود، ۴۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در حوزه تولید فعال بوده و ۶۰ درصد مشارکت‌کنندگان را نیز شرکت‌ها و مؤسسات توزیعی و خدماتی تشکیل می‌دهند.

کمک به تولید و ارائه محصولات، تجهیزات و وسایل ورزشی، تحول در بخش اقتصادی و صنعت ورزش، تبادل و ارتباط بین فعالان ورزشی و مصرف‌کنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات ورزشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

همزمان با این رویداد، هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات در بخش‌هایی نظیر محصولات سالم و اُرگانیک، انواع مواد غذایی مکمل ورزشی نیز در این محل آغاز بکار کرد.

مجری برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واگذاری انواع فعالیت‌ها به بخش خصوصی بویژه در ورزش می‌تواند پیشرفت آن را در پی داشته باشد، گفت: قابلیت این بخش بگونه‌ای است که در اجرای امور مختلف زمینه‌ساز توسعه و ترقی خواهد بود.

فرهاد رحیمی با اشاره به اینکه استان اصفهان از مناطق برتر کشور در حوزه ورزش به شمار می‌رود، افزود: وجود باشگاه‌ها، مجموعه‌ها و هیات‌های ورزشی متعدد و برجسته در این خطه امتیازی برای توسعه ورزش محسوب می شود.

وی اضافه کرد: امروز شاهد برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در استان بودیم و هدف ما برپایی سالانه و مستمر این رویداد است زیرا  ورزش بعنوان یک عرصه تخصصی و اجتماعی که نقش ویژه ای در مباحث اجتماعی و اقتصادی جامعه دارد باید رویدادی مستقل داشته باشد.

مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش اصفهان خاطرنشان کرد: حمایت هرچه بیشتر از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش غیردولتی در استان راهکار مناسبی برای اشتغالزایی، رونق تولید و درآمدزایی در این عرصه است.

 

نکته قابل توجه در برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی اصفهان این است که نمایشگاه این دوره نسبت به ادوار گذشته بسیار تخصصی‌تر برگزار شده و برندهای مطرحی همچون پورمقدس، دنیای دونده‌ها، های‌فیت، کلینیک ایرانیان، آرنا و آرن در آن حضور دارند.

همچنین هیئت‌های ورزشی نیز با برپایی غرفه سعی در آشنایی بیشتر شهروندان با رشته‌های مختلف ورزشی دارند.

یکی دیگر از غرفه‌های این نمایشگاه نیز مربوط به ماشین‌های کلاسیک است.

علاقه‌مندان به بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۹ تا ۱۲ خردادماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 786495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟