برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب شرب در قروه/ آب شرب مردم این شهرستان پایدار شد

به گزارش رکنا از کردستان؛ فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه  گفت: به دنبال درخواست مدیر امور آبفا شهرستان قروه مبنی بر افزایش قدرت پست برق و درخواست جهت دیماند بیشتر و همچنین با مساعدت مدیرعامل شرکت، عملیات برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب شرب شماره ۳۷ قروه به صورت ویژه در دستور کار این مدیریت قرار گرفت تا مشکل آب مناطق شهری این شهرستان مرتفع گردد.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء زیرساخت ها میتواند نقش مهمی در توسعه و اشتغال پایدار داشته باشد اظهار داشت: در همین راستا و طی یک حرکت جهادی پست برق ۳۷ این شهرستان در کمتر از شش ساعت به مرحله بهره برداری رسید.

میمنت آبادی هدف از اجرای این طرح را بهبود و پایدار آب رسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت شهری در این شهرستان عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه بیش از هزار میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی در ادامه براتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب در خصوص مصرف بهینه انرژی تاکید کرد و اظهار داشت: در آستانه پیک مصرف و با توجه به محدودیت منابع انرژی و رشد روز افزون جمعیت شهری، ضروریست تمام اقشار جامعه صرفه جویی در مصرف انرژی برق و آب را به صورت خاص سر لوحه زندگی قرار دهند.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 786388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟