۱۰۰ درصد نسخه‌های الکترونیکی فروردین‌ماه تامین اجتماعی قم پرداخت شد

به گزارش رکنا از قم، سید مهدی محصل در این زمینه افزود: این نسخ الکترونیک مبلغی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به دغدغه مستمر تامین اجتماعی در ایفای تعهدات فی‌مابین در قرارداد با مراکز درمانی و پاراکلینیکی طرف قرارداد، اضافه کرد: در نظام بیمه‌ای همه ما در یک زنجیره خدمت قرار داریم و پرداخت به‌موقع حق بیمه، پرداخت به‌موقع مطالبات را دارد و اقتصاد درمان بیش از ۸۰۰ مرکز همکار با ما که به مردم خدمت می‌دهند مطلوب‌تر مدیریت می‌شود.

وی گفت: مطالبات سال گذشته لغایت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مراکز طرف قرارداد طبق بررسی اسناد ارسالی، به مراکز دانشگاهی بیش از ۲۶ میلیارد تومان، مراکز دیالیز غیردانشگاهی نزدیک به ۳ میلیارد تومان و مراکز غیردانشگاهی نزدیک به ۹ میلیارد تومان امروز پرداخت گردید.

به گفته محصل، بیش از ۵۳ میلیارد تومان از مطالبات سال گذشته مراکز درمانی و پاراکلینیک طرف قرارداد تامین اجتماعی قم پرداخت شد.

وی افزود: بیش از ۹۸ درصد مراکز طرف قرارداد درمانی و پاراکلینیکی نسخ را به شکل الکترونیک تولید می‌کنند و انجام الکترونیک پرونده‌های بستری بیمه‌شدگان نیز به شکل الکترونیک از سال گذشته شروع شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در این زمینه در آینده نزدیک به شرایط مطلوبی برسیم که این امر پرداخت به‌موقع را در صورت تامین منابع، بسیار دقیق و سریع اجرایی می‌کند.

نظری/ قم

 

کدخبر: 786276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟