آغاز ثبت نام مدارس خراسان رضوی از نیمه خرداد ماه

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، رضا رمضانی گفت: در اجلاس بازرسی استان‌ها مقرر شد تا از این به بعد ستاد ثبت نام مدارس در ادارات کل، از معاونت آموزش ابتدایی به ادارات ارزشیابی عملکرد سوق داده شود.

وی افزود: مقدمات اجرایی تشکیل این ستاد در اداره کل شکل گرفت. امسال همه انواع گروه‌های مدرسه‌ای از تاریخ ۱۵ خرداد به ثبت نام دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی ادامه داد: دانش آموزان ورودی به کلاس اول بعد از انجام آزمایش سلامت و سنجش می‌توانند اطلاعات بیشتری از مدرسه مدنظر برای ثبت نام دریافت کنند.

رمضانی تصریح کرد: هنگام ثبت نام در مدارس غیرانتفاعی مبلغ شهریه باید در قالب پوستر و بنر در محل انجام ثبت نام به شهروندان و اولیا اطلاع رسانی شود و همه ثبت نام‌ها از مسیر سامانه «پادا» انجام می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری هرگونه آزمون ورودی ویژه پذیرش دانش آموزان در مدارس غیردولتی غیرمجاز است و چنانچه شهروندان با مواردی از این قبیل روبه رو شدند، می‌توانند مراتب را به این اداره اطلاع دهند شیوه نامه شفاف و دستورالعمل اجرایی برای ثبت نام انواع پایه‌های تحصیلی به زودی از سوی وزارتخانه به دست اداره کل آموزش وپرورش استان خواهد رسید و متعاقبا به خانواده‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

کدخبر: 786231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟