کسب رتبه برتر کشوری در انجام امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردبیل

به گزارش حبرگزاری رکنا در اردبیل؛ دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اردبیل از کسب رتبه برتر کشوری استان اردبیل در انجام امورات فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز  خبر داد و گفت: این موفقیت در سایه همکاری‌های دستگاه‌های فرهنگی استان و سازمان‌های مردم‌نهاد حاصل شده است.

محمدعلی مجتهدی‌نیا تلاش دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی از جمله صدا و سیما ، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری ، امور فرهنگی و اجتماعی استانداری ، شهرداری اردبیل ، معاونت غذا و دارو ، سپاه ، اداره کل ورزش و جوانان ، اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه هنری ، آموزش و پرورش ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع جوانان استان را در تحقق این موفقیت قابل تحسین دانست و افزود: در این رتبه‌بندی حوزه های هنری ، رسانه‌ای و مشارکت‌های مردمی و عملکرد کارگروه فرهنگی و تبلیغات دبیرخانه کمیسیون استان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 وی با عنوان اینکه این موفقیت پایان راه نبوده و مسئولیت کار را چندین برابر افزایش می‌دهد، گفت: با دستور جهاد تبیین مقام معظم رهبری فعالیت در تمام حوزه‌ها بویژه در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مجتهدی‌نیا خاطرنشان کرد: با ورود یک میلیارد دلار واردات کالای قاچاق به کشور حدود ۱۰۰ هزار جوان ایرانی بیکار می‌شود و این یکی از چندین مورد مضرات و ضربات این پدیده به اقتصاد کشور است. 

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اردبیل اظهارامیدواری کرد امسال با همت بیشتر ، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خود را به مردم گزارش دهند تا با پیشگیری هوشمندانه ورود کالاهای بی‌رویه به کشور کاهش یابد.

 

کدخبر: 786004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟