کمک بیش از 900 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش رکنا از رشت، مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان گفت: حس خوب آزادی فردی که بدون اراده، مرتکب عملی شده و به کانون گرم خانواده برگشته، بی نظیر است و باید از این بابت کمک و مساعدت نیکوکاران و خیرین قدردانی کنیم.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان از کمک نهصد و پنجاه میلیون ریالی موسسات خیریه و خیرین گیلانی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد. 

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان ضمن قدردانی از همه نیکوکاران و خیرین نیک اندیش و خداجو اظهار کرد:  اعمال نیکوکاران موجب زندگی عزت‌مندانه و برکات فراوان هم برای خود نیکوکار و هم برای فردی که از بند زندان آزاد می‌کند و نیز خانواده زندانیان جرائم غیرعمد می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران از بندگان خوب خدا هستند که با تاسی از ائمه اطهار (ع) در همه ایام سال و در موضوعات مختلف بویژه در ماه میهمانی خدا پیش قدم هستند.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت با برشمردن آسیب های ناشی از زندانی شدن افراد مرتکب به جرائم غیر عمد به خود ِ فرد، خانواده و جامعه، گفت: حس خوب آزادی فردی که بدون اراده، مرتکب عملی شده و به کانون گرم خانواده برگشته، بی نظیر است و باید از این بابت از کمک و مساعدت نیکوکاران و خیرین قدردانی کنیم.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان از کمک نهصد و پنجاه میلیون ریالی موسسات خیریه گیلان در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه ها ۶۰۰ میلیون، موسسه خیریه رهپویان حضرت رقیه (س) ۳۰۰ میلیون و (یکی از اعضای هیات مدیره مجمع خیرین گیلان) ۵۰ میلیون ریال به حساب ستاد دیه گیلان بابت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد واریز کردند که با این مبلغ ۵ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

شایان ذکر است؛ خیرین گیلانی در سال ۱۴۰۰ با هماهنگی مجمع خیرین گیلان مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال بابت آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد کمک و مساعدت کردند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 785763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟