دولت هزینه های زیادی را در حوزه آماده سازی و ایجاد زیرساخت در شهرک های صنعتی متقبل می شود

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، رضا صفاری افزود:بیشترین حجم اراضی واگذار شده با ۵۷۵ هکتار به شهرک صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان اختصاص دارد و شهرک های صنعتی کاسپین در شهرستان آبیک با ۳۶۶ و لیا در شهرستان قزوین با ۳۵۴ هکتار در ردیف بعدی قرار دارند.

این مسوول یادآور شد: از اراضی واگذار شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران، ۶۱۳ هکتار به واحدهای بهره برداری شده اختصاص دارد و سایر اراضی مربوط به طرح های تولیدی در دست اجرا است که مراحل اجرایی و ساخت و ساز را پست سر می گذارند.

صفاری با بیان اینکه علاوه بر شهرک های صنعتی در پی جذب سرمایه گذار در نواحی صنعتی که در کنار شهرهای کوچک قرار دارند نیز هستیم، اظهار داشت: از مجموع اراضی واگذار شده، ۷۵ هکتار مربوط به نواحی صنعتی استان قزوین بوده که عمدتا جهت ساخت واحدهای تولیدی کوچک اختصاص یافته است.

این مسوول گفت: در ۲ ماهه سال جاری نیز ۲۰ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: اراضی موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی پس از آماده سازی و ایجاد زیرساخت شامل تسطیح زمین، خیابان کشی و جدول کشی و ساخت معابر، انتقال آب،برق و گاز و سایر خدمات به سرمایه گذاران واگذار می شود.

 

 

کدخبر: 785679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟