کاهش جمعیت منجر به کاهش نیروی کار و قدرت اقتصادی در کشور می شود

به گزارش رکنا از لرستان، علی جهانی امروز شنبه در جلسه کمیته عفاف و حجاب این اداره کل به مناسبت هفته ملی جمعیت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت ، اظهارداشت : با توجه به روند منفی کاهش جمعیت در کشور و اثرات منفی سالمندی و پیری طی سال های آینده باید اقدامات لازم برای فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش مردم نسبت فرزندآوری صورت گیرد و همه مسئولین کشور در این راستا حمایت های لازم را انجام می دهند .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه سیاست های دشمنان نظام اسلام کاهش جمعیت شیعی در جهان و در کشور است خاطر نشان کرد : یکی از پایه ‌های اصلی قدرتمندی، تولید ثروت و پیشرفت هر خانواده و جامعه ‌ای، جمعیتِ آن است. جمعیت اندک در روابط خارجی، قدرت مانور در مقابل دشمنان را کاهش خواهد داد و بایستی جامعه شیعی در جهان و کشور گسترش یابد .

و در ادامه یکی از عوامل ایجاد آرامش و افزایش شور و نشاط در زندگی را ورود فرزند به کانون خانواده عنوان کرد و تصریح کرد : در خصوص فرزند آوری برای همکاران این اداره کل حمایت لازم و مناسب را در همه حوزه ها انجام خواهیم داد .

در پایان این جلسه مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از بانوان همکار این اداره کل که فرزندآوری داشتند با اهداء هدایایی تجلیل بعمل آمد .

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 785482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟