هفت پروژه عمرانی تا پایان شهریور در اردبیل بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ صفری اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و عملیات اجرایی ۲۶ پروژه تا پایان خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی درباره تکمیل پروژه پل قدس افزود: عرشه اصلی پل قدس در حال بهره‌برداری است و تا پایان خرداد ماه بصورت رسمی تکمیل می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین از تسریع در اجرای پل نیایش خبر دادو گفت: تلاش بر این است با اتصال پل نیایش به آتا ماشین از بار ترافیکی ورودی شهر به ویژه کارشناسان و شهرک رضوان کاسته شده و رفت و آمد شهروندان در این محدوده تسهیل شود.

صفری از تأمین ۱۰ هزار تن قیر و ۲۰۰ هزار تن آسفالت در اردبیل خبر داد و گفت: تاکنون زمینه تولید ۶ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت فراهم شده و برای سه هزار و ۵۰۰ تن دیگر نیز پیگیری‌ها و اقدامات لازم در حال انجام است.

شهردار اردبیل همچنین درباره انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهر و طراحی مناسب باغ شریعت اردبیل گفت: بازار آهن فروشان به خارج از شهر در سطح ۳۸ هکتار انتقال داده می‌شود و باغ شریعت اردبیل هم بدون تغییر کاربری به عنوان فضای سبز و پارک جنگلی مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تکمیل طرح تفصیلی شهر اردبیل گفت: تا ۲ ماه آینده طرح تفصیلی شهر اردبیل تکمیل می‌شود.

صفری از افزایش ۶۰ دستگاه اتوبوس به مجموع ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اردبیل خبر داد و گفت: تا شهریور ماه این دستگاه‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

 

کدخبر: 785252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟