بار اصلی جنگ شناختی دشمن بر عهده خبرنگاران است

به گزارش رکنا از قم، احمدحاجی زاده روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: کشور امروز در قالب جنگ نرم و اقتصادی تمام ظرفیت های خود را روی کار آورده و در تلاش است تا مردم را از دستاوردهای انقلاب ناامید کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم در آبان ماه سالجاری را مورد توجه قرار داد و گفت: از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر درخواست داریم تا گنجینه های پنهان دوران جنگ و انقلاب را در شرایطی که بیشترین هجمه فرهنگی در کشور در جریان است را معرفی کنند.

وی بیان کرد: آیین تودیع و معارفه ها به نوبه خود آیین عبرت برای مدیران و مسوولان است تا به این نکته پی ببریم که فرصت کوتاه مسوولیت و خدمت بسیار زود می گذرد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه جهاد و ایثار در جامعه، یادآور شد: مقام معظم رهبری از تنها افرادی است که با قدرت و جدیت از توسعه فرهنگ شهدا و برگزای کنگره های شهدا حمایت می کند.

در این آیین امیرعلی عموزاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه شد. از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عموزاده می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل کتابخانه های استان سمنان، مدیرکل سازمان ملی جوانان استان سمنان و ... اشاره کرد.

عموزاده، تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قم و سمنان در رشته های روانشناسی و الهیات، محقق و پژوهشگر در حوزه فلسفه و عرفان برای کودکان و تدوین کتب متعدد در این زمینه را در کارنامه کاری و علمی خود دارد.

گفتنی است سید موسی حسینی کاشانی در معاونت امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار شد. سیدموسی حسینی کاشانی از ۲۳ بهمن ماه سال ۹۵ عهده دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بود. 

نظری/ قم

 

کدخبر: 785023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟