بازرسی بیش از ۲۴ هزار مورد واحد صنفی تولیدی و توزیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: استفاده از ظرفیت تمامی نیروی‌های سازمان، بسیج اصناف، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان جهادکشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل حراست، طرح مردمی سازی یارانه از هجدهم اردیبهشت ماه سالجاری تا سوم خرداد در مدت زمان ۱۶ روز بیش از ۲۴ هزارو ۲۸۸ مورد واحد صنفی اعم از تولیدی و توزیعی مورد بازرسی قرار گرفته است.

رامین صادقی افزود: در جریان این بازرسی‌ها ۶۴۳ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش ۹۹ میلیارد و ۹۴۶ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۴۶۵ ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارسال شده است.

وی همچنین گفت: این طرح نظارتی ویژه، روزانه بصورت میانگین با حضور ۱۸۸ نفر در قالب ۹۴ تیم بازرسی در جهت مدیریت، کنترل و تنظیم بازار در سطح عرضه بر واحد‌های تولیدی، توزیعی نظارت می‌کنند.

صادقی از اجرای طرح مردمی سازی یارانه در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: اجرای این طرح، به نفع اقتصاد ملی است و وظیفه همه ما تبیین درست و واقعی طرح و اجرای دقیق آن است، لذا همه باید کمک کنیم تا طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها به نحو شایسته‌ای به نتیجه برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار مراتب را بصورت حضوری و یا تلفنی با سامانه ارتباطی ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند تا سریعاً تحت رسیدگی قرار گیرد.

 

کدخبر: 784975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟