مدال آوران المپیک ناشنوایان 2021 برزیل کرمانشاهی تجلیل شدند

به گزارش رکنا از کرمانشاه، در مراسمی که ازسوی دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه برگزار شد، از مدال آوران المپیک ناشنوایان 2021 برزیل کرمانشاهی تجلیل بعمل آمد.

دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این مراسم که با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق هشت گانه شهرداری و مدیران ستادی برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در بین ورزشکاران اظهار داشت: مقرر بود وزیر محترم ورزش و جوانان نیز امروز حضور داشته باشند و برنامه ریزی های آن انجام شده بود که بدلیل مشغله کاری ایشان محقق نشد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه مسئله ورزش است افزود: در گذشته می‌گفتند ورزش به سلامتی تن کمک می‌کند و تعاریف مختلفی برای آن وجود داشت اما هرچه زمان گذشت اهمیت آن بیشتر شد.

دکتر نادر نوروزی

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ورزش توسعه جامعه است تصریح کرد: مدال آوردن یک ورزشکار امری ساده نیست چراکه برای کسب آن برنامه ریزی مفصلی انجام شده و یک کار تیمی است.

نوروزی با بیان اینکه رشد ورزش در جامعه نیازمند برنامه ریزی است گفت: جامعه ای می‌تواند در ورزش موفق باشد که ساختاری قوی داشته باشد.

وی توسعه ورزش را نیازمند کسب علم، ساختار، بودجه و... دانست و با بیان اینکه ورزش باید شاخص توسعه را نیز داشته باشد تاکید کرد: کسب مدال ها توسط قهرمان به معنای توسعه یافتگی است.

کلیددار بلدیه کرمانشاه، کسب مدال جهانی را حیثیت ملی یک کشور دانست و با بیان اینکه رقابت در دنیا و در تمامی زمینه ها وجود دارد خاطرنشان کرد: یکی از این رقابت ها عرصه ها ورزش است.

دکتر نوروزی با بیان اینکه کسب مدال توسط ورزشکاران در عرصه جهانی اعتبار ملی در پی خواهد داشت گفت: خیلی از جوامع ما را به نام همین قهرمانان می‌شناسند.

وی با تاکید بر اینکه از دیدگاه داخلی نیز ورزشکاران الگوی جامعه هستند بیان کرد: وجود این ورزشکاران و ترغیب جوانان به امر ورزش باعث شور و شوق در جامعه می‌شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اهمیت ورزش قهرمانی بسیار مهم است افزود: هیأت ورزش های ناشنوایان کرمانشاه با برنامه ریزی، زحمت کشیدند، تلاش کردند و امروز نیز نتیجه گرفتند که جای تقدیر دارد.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: بعنوان شهردار کرمانشاه و به نمایندگی از جامعه شهر از این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم و بی‌شک مردم کرمانشاه نیز خرسند اند که می‌توانیم قهرمان در سطح جهان داشته باشیم.

المپیک

در ادامه این مراسم، حامد دارابی رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه گزارشی از روند برگزاری مسابقات ارائه کرد و در پایان با اهدای لوح و هدایای از هشت ملی پوش ناشنوای کرمانشاهی تقدیر شد.

گفتنی است که نشان شهروندی نیز که هرساله ازسوی شهرداری کرمانشاه به مفاخران کرمانشاهی اهدا می‌شود، به رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان کرمانشاه و هشت ملی پوش ناشنوای کرمانشاهی ازسوی دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه اهدا شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 784922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟