نظارت همه دستگاه‌های فنی در طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در مراسم کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن با بیان اینکه کارهای بزرگی عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، گفت: دولت تصمیم گرفته حرکت جدی در دو بخش راه و مسکن در این استان را آغاز کند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای چهار خطه شدن محور گچساران_ شیراز_ خوزستان و ساخت پل در این مسیر ۴۰۰ میلیارد تومان از محل وزارت راه و شهرسازی اختصاص داده شده و پروژه هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود. 

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه شاهد انقلاب در راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد هستیم، گفت: ۶۰۸ میلیارد تومان برای حوزه آب اختصاص داده شده است و شاهد اقدامات خوبی در سدسازی هستیم. 

وی با اشاره به اینکه سدهای سقاوه و آبریز به مناقصه می‌روند، گفت: در بخش کشاورزی پروژه ۵۰۰ هکتاری دشت بن آبیاری خواهد شد که این تنها یک مورد از پروژه‌های حوزه کشاورزی است. 

حاجی‌زاده با اشاره به حرکت جدی در بخش مسکن گفت: بعد از معیشت باید به فکر مسکن مردم باشیم که در همین راستا و در برنامه طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ۴۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تلخ ساختمان متروپل آبادان بر نظارت همه دستگاه‌های فنی در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: پذیرفته نیست ساختمانی قبل از بهره‌برداری فرو بریزد که متاسفانه در زلزله سی‌سخت این مورد را شاهد بودیم، لذا توصیه و تاکید می‌کنم همه دستگاه‌های فنی در طرح نهضت ملی مسکن پای کار باشند و نظارت جدی از بنا تا نما را انجام دهند. 

حاجی‌زاده در پایان بیان کرد: واحدهای تولید مصالح ساختمانی قیمت محصول خود را افزایش دادند بنابراین دیگر بهانه‌ای برای تولید مصالح بی‌کیفیت ندارند که با چنین واحدهای برخورد خواهیم کرد.

کدخبر: 784867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟