کلنگ زنی مخزن ذخیره سرچاه در اردل

به گزارش رکنا از شهرکرد، معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت از انجام مراسم کلنگ زنی احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی برای اهالی روستای سرچاه از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل با حضور و همراهی فرماندار محترم این شهرستان خبر داد.

    مراد محمودی با اعلام این خبر در این آیین کلنگ زنی گفت: با حمایت های نماینده محترم مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی 50 درصد اعتبار این پروژه تامین شده  که امیدواریم با حمایت و همراهی مسئولین مابق آن نیز تامین گردد.

    مهندس محمودی: ظرفیت مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستای سرچاه را 500 متر مکعب اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود انشالله شرکت آب و فاضلاب بتواند هر چه سریعتر این مهم را با همراهی مردم به انجام برساند.

   فرماندار اردل هم در این مراسم ضمن تشکر از کلیه عوامل دخیل در انجام این پروژه اعم از مسئولین و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب افزود: جهت ساخت این مخزن ذخیره آب دو میلیارد تومان اعتبار لازم است که یک میلیارد تومان تامین شده و انشالله یک میلیارد دیگر آن نیز از اعتبارات سال جاری تامین می گردد.

  قابل ذکر است در این مراسم که در حضور مردم شریف روستای سرچاه و در محل احداث مخزن انجام شد علاوه بر مسئولین استانی و شهرستانی ، امام جماعت ، اعضای شورای اسلامی ، دهیار روستای سرچاه و تعدادی از مسئولین محلی نیز حضور داشتند.

  یاد آوری می گردد با احداث این پروژه جمعیت 2000 نفری روستای سرچاه با 517 مشترک از نعمت آب آشامیدنی سالم ، بهداشتی و پایداربهره مند خواهند شد.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد 

کدخبر: 784766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟