با حضور ۲۴تیم عملیاتی طرح راهداری محوری در راه‌های استان قزوین آغاز شد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، جواد حق‌لطفی گفت: این طرح همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و با اولویت راه های شریانی و اصلی به منظور حفظ و نگه‌داری و ارتقای ایمنی جاده ها تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد:با اجرای این طرح ۲۷۰ راهدار در قالب ۲۴ تیم عملیاتی به همراه ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در ۲۶ راهدارخانه استان فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را انجام می دهند.

حق‌لطفی ادامه داد: حضور مستمر گشت های راهداری و حمل و نقل در نقاط حساس راه‌های استان، اجرای لکه گیری راه‌ها، خط کشی، پاکسازی و شستشوی مستمر تابلوها و علایم ایمنی راه، رفع عیب خاموشی تیرهای روشنایی و چراغ های چشمک زن، رگلاژ و تسطیح شانه راه ها و اصلاح شیب شیروانی، بازسازی و نصب و تعمیر حفاظ ایمنی جاده، نظافت حریم راه‌ها و جمع آوری دستفروشان کنار جاده از جمله اقداماتی است که در قالب طرح راهداری محوری انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:امیدواریم با اجرای این طرح و با استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین آلات و کارکنان و ایمن‌سازی محورها زمینه افزایش رضایت هموطنان و کاربران جاده‌ای را فراهم کنیم.

استان قزوین دارای ۶هزار و ۷۰۵کیلومتر راه است که هزار و ۳۷۲کیلومتر آن را راه‌های شریانی و ۵هزار و ۳۳۲کیلومتر از آن را نیز راه‌های روستایی تشکیل می‌دهند.

 

کدخبر: 784497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟