خدمت به مردم خط پایان ندارد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، ناصر ظاهری در دیدار با امام جمعه بوئین زهرا بیان کرد: یکی از مسائلی که مورد تأکید رئیس محترم کمیته امداد است، خدمت به مردم به ویژه در مناطق دور از مرکز استان است.

وی ادامه داد: حضور در مناطقی که از مرکز استان فاصله دارند بسیار امر مهمی است که در تلاش هستیم با برنامه ریزی مناسب در ادارات و شهرهای مختلف استان حضور یافته و از نزدیک با مددجویان دیدار و با مسئولان منطقه هم برای طرح مشکلات و بهره گیری از همکاری و هم افزایی آنها اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در گام نخست بوئین زهرا انتخاب شد و با تعدادی از مددجویان دیدار کردیم و تلاش شد در حد امکان مشکلات آنها مورد توجه و پیگیری قرار گیرد ولی آنچه مسلم است این است که، خدمت به مردم با تلاش و همکاری جمعی می تواند به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: هیچ دستگاه یا مجموعه نباید خود را بی نیاز از خدمت به مردم بداند و یا خود را در این مسیر محدود به خدمتی خاص کند بلکه هرچه خدمت کنیم بازهم کم است و باید بیشتر تلاش شود تا وظیفه انسانی، دینی و اداری خود را به درستی انجام دهیم.

ظاهری تصریح کرد: خدمت به مردم به خصوص نیازمندان خط پایان ندارد و هرچه در این زمینه کار کنیم بازهم لازم است بیش از پیش در این راه تلاش شود.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد اظهارکرد: طی سال گذشته بیش از چهار هزار فرصت شغلی را با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای نیازمندان استان فراهم شد و کمک های مختلف مردمی را به دست نیازمندان رساندیم ولی بازهم خدمت خود را کامل نمی دانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: استان قزوین در اشتغال زایی از استان های برتر کشور است همچنین در میانگین کمک های دریافتی ایتام از محل کمک های حامیان نیز استان قزوین دارای رتبه بالایی در کشور است که همه این موفقیت ها با عنایت الهی، همت مردم و تلاش امدادگران عزیز بوده است.

وی اعلام کرد: علیرغم این موفقیت ولی باید گفت که خدمت به مردم نقطه پایان ندارد چراکه خدمت به مردم مساوی است با باران رحمت و ما به رحمت الهی بسیار نیازمندیم.

ظاهری در ادامه با تشریح برخی از خدمات صورت گرفته یادآورشد: یکی از خدمات گران این نهاد تأمین مسکن محرومان است که در این زمینه نیازمند همراهی سایر دستگاه ها هستیم.

 

کدخبر: 784490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟