ایجاد اشتغال و رفع بیکاری از سیاست های اصلی در سال جاری است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، عین الله کشاورز ترک در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و مسئولان خبرگزاری ها و نشریات محلی که در اداره کار قزوین برگزار شد اظهارداشت: فعالیتهای گسترده حوزه اشتغال، امور رفاهی، تعاونی ها ایجاب می کند از همه ظرفیت ها برای موفقیت در امور استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: اصلاح فرآیندها در دوره کنونی مهم است تا بتوانیم بخشی از مشکلات گذشته را حل کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآورشد: بدون تردید برای رسیدن به هدف می بایست از همه ایده ها استفاده کرد و در این میان تشکیل اتاق فکر از نخبگان و صاحبان ایده را ضروری می دانم.
شاورز ترک تصریح کرد: داشتن شفافیت در کارها می تواند به موفقیتها کمک کند و در این دوره اصل شفافیت را مورد توجه قرار داده ایم تا به نتیجه بهتری دست یابیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: وزیر کار با انگیزه بالا ، شفاف سازی امور را شروع کرده و با سختی زیاد عزم جدی دارد کارهای ماندگاری را در دوره وزارت خود ثبت و ضبط کند و ما نیز در استان همین سیاست را پیاده می کنیم تا چالش های گذشته برطرف شود.

وی اظهارداشت: باید ما و شما مسئولیت پذیر باشیم و در این راستا رسانه یک فرصت است و ما از انتقاد و اطلاع رسانی شما استفاده و استقبال می کنیم تا موفقیتها تداوم یابد.

ی افزود: تعهد امسال در استان ایجاد 26 هزار شغل است و امیدواریم با کمک همه رسانه ها از جمله خبرگزاری ها، مطبوعات محلی و سراسری، کانال ها و پایگاه های خبری بتوانیم با اطلاع رسانی مناسب زمینه استقبال مردم از تسهیلات اشتغالزایی را مهیا کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: رسانه‌ها می توانند در اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، ایجاد گفتمان و تولید محتوا در اجرای برنامه های اشتغال به ما کمک کنند.

 

کدخبر: 784266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟