بیانیه سرپرست دانشگاه شهرکرد به مناسبت سوم خرداد

به گزارش رکنا از شهرکرد،دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد روز دوشنبه 2 خرداد 1401، در پیامی فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت متن این پیام بدین شرح است:

                                                 بسم الله الرحمن الرحیم                 

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است.امام خمینی (ره)

سوم خردادماه سال  یادآور روزی به یاد ماندنی و بزرگ در تاریخ این کشور است. حماسه‌ای بزرگ که امام شهیدان امام خمینی (ره) در اخلاص و خدا محوری آن فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

آزادسازی خرمشهر در زمانی  رقم خورد که این قطعه از خاک مقدس ایران عزیز بیش از یک و نیم سال در اشغال متجاوزین ارتش بعثی صهیونیستی صدام بودکه  با پیروزی تاریخ ساز رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱، معادلات جنگ تحمیلی به نفع جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام تغییر یافت و موجب حیرت جهانیان شد.

ازالگوی وحدت و همدلی در روزهای سخت مقاومت و آزادسازی خرمشهر، می‌توان برای عبور از گردنه‌های سخت تحریم‌ها و رفع مشکلات اقتصادی کشورو بهبود اوضاع معیشتی مردم مورد استفاده نمود.

  اینک دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد همچون دوران با شکوه و ارزشمند دفاع مقدس با ایمان، اخلاص، تعهد، وحدت کلمه، ایثار و از خودگذشتگی  مسیر را برای شکستن مرزها و موانع پیشرفت و رسیدن به خودباوری در کنار ملت سرافراز ایران اسلامی در می نوردند و آماده خلق حماسه‌ای دیگر در شکستن مرز های دانش و رسیدن تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین هستند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را خالصانه نثار ارزشهای انقلاب و اسلام نمودند، درود می فرستم.

مصیبی دهکردی/شهرکرد

کدخبر: 783542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟