آغاز فرخوان دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما در قم

به گزارش رکنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به اهمیت فعالیت تخصصی رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری گفت: شهرداری قم از حضور خبرنگاران و مطالبه‌گری تخصصی رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری استقبال کرده و شرایط حضور فعال آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی موضوعات دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما را مورد توجه قرار داد و گفت: جشنواره رسانه‌ای شهر ما در ۸ بخش مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط زیست شهری، عمران و آبادی، شهر هوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی و هویت و کالبد شهر تعریف شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: دیگر بخش‌های جشنواره حکمرانی و پارلمان شهری، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهانشهر بوده که خبرنگاران و متخصصان حوزه شهری می‌توانند آثار خود را در این بخش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی بخش‌های اصلی جشنواره را نیز یادآور شد و گفت: خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستند‌های رسانه‌ای، یادداشت و تحلیل و نقد ۱۰ بخش اصلی جشنواره بوده و یک بخش ویژه جهاد تبیین در مدیریت شهری نیز در نظر گرفته شده است.

کلانترزاده مهلت ارسال آثار را نیز یادآور شد و گفت: اهالی رسانه از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد می‌توانند آثاری که از نیمه دوم آبان ۹۹ تولید شده را برای جشنواره ارسال کنند و به سه نفر در ۱۰ بخش عمومی و یک نفر در بخش ویژه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در پایان زمان مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما را ۱۴ تیر به مناسبت روز شهردار اعلام کرد و گفت: همزمان با مراسم اختتامیه چهار کارگاه تخصصی در حوزه رسانه نیز برگزار می‌شود.

نظری / قم

کدخبر: 782856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟