چند انبار و محموله‌ روغن در کردستان کشف شد

به گزارش رکنا از کردستان؛ سردار علی آزادی، در سنندج اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بانه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انبار احتکار کالای اساسی شدند.

وی افزود: مأموران در این عملیات موفق به کشف 9 هزار و 980کیلوگرم فرآورده‌های پروئتینی، 4 هزار و 200 حلب روغن جامد خوراکی و یک هزار و 980کیلوگرم قارچ خوراکی شدند.

سردار آزادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را  بالغ بر 17 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انبار مورد نظر پلمپ و در این رابطه 2 نفر دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

 

 

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف بیش از 16 تن روغن نباتی احتکار شده به ارزش 13 میلیارد ریال در سنندج خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف انباری شامل مقادیر قابل توجهی روغن نباتی خوراکی احتکار شده در سنندج شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از 16 تن روغن نباتی خوراکی احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این مقدار روغن را 13 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان با سوداگران اقتصادی مبارزه می‌کند، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 2 انبار احتکار ارزاق عمومی هم به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دیواندره کشف شده است، گفت:  ماموران انتظامی این شهرستان پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از انبارهای مورد نظر در مجموع 2 تن روغن خوراکی، یک تن و 800 کیلوگرم ماکارونی و 900 کیلوگرم آرد گندم احتکار شده کشف کردند که کارشناسان ارزش این اقلام را یک  میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.

توقیف یک تن 350 کیلوگرم روغن خوراکی در محور قروه – همدان

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه از کشف یک تن و 350 کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق در یک دستگاه وانت نیسان در محور قروه به همدان خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله کالاهای قاچاق کشف شده را 2  میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک فرد شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد. 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 781250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟