مردمی‌سازی یارانه‌ها زیرساخت تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری  رکنا از سمنان، نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان در دیدار با اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان  بر استمرار نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: تلاش و اطلاع رسانی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بسیار موثر است .

حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی افزود: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها زیرساخت رفع موانع و تحقق اقتصاد مقاومتی در آینده خواهد بود.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی ریاست جمهور از آغاز اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها شخصاً در وسط میدان است که این امر بسیار ارزش و جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تشکر از استاندار و اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: از مردم کشور و به‌ویژه استان سمنان تقدیر و تشکر بسیار فراوان داریم که با صبر خود در اجرای این طرح همراهی داشتند.

وی گفت: در حال حاضر شاهد تأمین اجناس و کالاهای اساسی در استان سمنان و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: از مردم این استان تقاضا داریم در خرید همچنین مصرف کالاها مراعات کرده و از خرید و نگهداری اجناس، بیش از حد مصرف معمول خودداری کنند.

مطیعی اظهار کرد: باید به‌صورت جدی با افرادی که قصد سیاه‌نمایی و القای تفکر ناکارآمدی و عدم توانمندی دولت در تأمین مایحتاج عمومی مردم را دارند، برخورد قاطعانه و جدی انجام شود.‌

وی افزود: از تلاش و اطلاع‌رسانی مناسب صدا و سیما و همچنین از عملکرد ستاد تنظیم بازار استان سمنان و از تمام اصناف و بازاریان استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اعتماد و امنیت خاطر برای مردم امری بسیار مؤثر و مهم است، گفت: امروز باید همگان توجه داشته باشیم که خواسته یا ناخواسته به بلندگوی دشمن تبدیل نشویم و باید تلاش کرد تا آرامش را به جامعه تزریق کنیم.‌

محمد رضا هاشمی استاندار سمنان هم در این دیدار با بیان اینکه در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها جلسات و نظارت‌های مستمر انجام میشود از همراهی نماینده، ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و مردم استان سمنان در اجرای این طرح قدردانی کرد.

 

کدخبر: 780857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟