دولت سیزدهم به دنبال توزیع عادلانه یارانه در بین مردم است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، ،میثم پیله فروش، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین در دیدار با ناظران و بازرسان ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی اظهار داشت: سیاست دولت سیزدهم در طرح اصلاح نظام یارانه ای به دنبال تغییر وضع قبلی به نفع مردم است و این مسیر را با تمام توان دنبال خواهد کرد.

وی افزود: با پرداخت یارانه به وارد کننده در دوره گذشته، توزیع عادلانه یارانه در کشور اتفاق نمی افتاد و این مهم باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای مردم به ویژه قشر محروم می شد که با اجرای این طرح از این افراد حمایت بیشتری می شود.

پیله فروش گفت: از این پس بجای واردکنندگان، یارانه به مصرف کنندگان و صادرکنندگان تعلق خواهد گرفت که این موضوع از طرفی باعث افزایش رفاه و آسایش مردم و از طرفی هم منجر به افزایش اشتغال و توسعه کسب و کار می شود.

وی افزود: دولت به دنبال عرضه محصولات با قیمت تعیین شده در سطح گسترده است تا بدین وسیله صف هایی که مخالف کرامت مردم است، برچیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین با اشاره به تشدید مجازات متخلفان صنفی اضافه کرد: ناظران و بازرسان ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی در این ایام نظارت خود را از واحدهای مورد نظر افزایش دهند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل و تخلف پرونده واحدهای صنفی متخلف را در سامانه تعزیرات ثبت کنند.

 

کدخبر: 780640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟