برای عضویت جوانان در هلال احمر/فعالیت در هلال احمر توفیقی بزرگ است

به گزارش رکنا از کردستان؛  اسماعیل زارعی کوشا در دیدار مدیران مجموعه جمعیت هلال احمر استان کردستان، هلال احمر را به عنوان یک نهاد و مجموعه مردمیِ عام المنفعه و مهم عنوان کرد و گفت: عضویت در هلال احمر توفیقی بزرگ است و باید زمینه برای جذب جوانان و نوجوان استان و تقویت این جمعیت مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور ما جزو مناطق درگیر حوادث طبیعی است، باید جمعیت هلال احمر همواره از لحاظ نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزات آماده و به روز باشد.

زارعی کوشا عملکرد و تلاش های نیروهای هلال احمر استان در بارش برف زمستان گذشته و سفرهای نوروزی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: همه امکانات و ظرفیت های موجود برای توسعه و توانمندسازی بیشتر هلال احمر را به کار خواهیم گرفت.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود یکی از ظرفیت ها و راه های خلق ثروت و افزایش درآمد مردم را توسعه گردشگری دانست و اظهار کرد: زیرساخت های کردستان برای رونق گردشگری ضعیف است و بخشی از این ضعف ها باید با حضور پررنگ هلال احمر در مناطق مختلف پوشش داده شود.

وی ضمن تاکیر بر تقویت زیرساخت های استان با هدف رونق بخش گردشگری، افزود: در نوروز امسال بیش از ۳۰ برابر سال گذشته شاهد پذیرش مسافر در مراکز اقامتی بودیم ولی از لحاظ تصادفات و تلفات جاده ای کاهش داشتیم که بی گمان بخشی از این امر با کمک جمعیت هلال احمر محقق شده است.

زارعی کوشا با تقدیر از تلاش های جمعیت هلال احمر و  داوطلبان عضو در این نهاد بشر دوستانه، خدمت رسانی آنان به مردم در حوادث مختلف را امری ارزشمند و دارای پاداش بزرگ در نزد خداوند عنوان کرد.

در این دیدار نشان و کارت عضویت افتخاری در جمعیت هلال احمر استان به استاندار کردستان اهدا شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان

 

 

کدخبر: 780441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟