جهادگران بسیجی قم دو هزار راس دام را ویزیت کردند

به گزارش رکنا از قم، «احمد آقابابایی» مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان قم در مورد فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه استان قم در هفته بسیج سازندگی، طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت تقارن این هفته با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری، دوره آموزشی ویژه مربیان با موضوع جهش تولید و نشست بصیرتی برای جهادگران دو گروه اعزامی به روستاهای بخش قمرود، فرج آباد، صیدآباد و دامشهر قم برگزار شد.

وی از شناسایی مشکلات برخی از روستاها خبرداد و اضافه کرد: اقداماتی برای تسطیح شن‌ریزی جاده عشایری و روستایی کاج تا دشت مرره قمرود انجام شد و هماهنگی لازم نیز صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان قم گفت: از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان، ویزیت دام بود که در این راستا ۲۵ دامدار خدمات مشاوره‌ای را هم دریافت کردند و حدود ۲ هزار رأس دام توسط گروه‌های جهادی شهید کاظمی و شهدای کشاورزی به صورت رایگان ویزیت شد.

وی ادامه داد: آموزش تامین جیره غذایی مناسب دام، مشاوره و تسهیل‌گری برای دامداران و شرکت در صبحگاه مشترک جهادگران فاطمی استان قم نیز از جمله فعالیت‌های بسیجیان سازمان جامعه کشاورزی استان قم بوده است.

نظری/ قم

 

 

کدخبر: 780430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟